2010. június 23., szerda

Lovacskás karkötő Grétinek

Gréti lánykámnak készítettem ezt a karkötőt, a csodás bizonyítványáért. Titokban készült, ezért nagy volt a meglepetés és az öröm, amikor megkapta. Heni  már készített hasonló karkötőt, az Ő munkája volt a mintám. Köszi Heni! :-) Amikor megláttam, azonnal tudtam, hogy telitalálat lesz, igaz az elkészítés váratott magára egy keveset, de így legalább az időzítés is tökéletes. :-)
A fotózáskor (természetesen) akadt egy statisztám is Cili személyében. Ha már ennyire jelen akart lenni, készítettem róla egész alakos fotót is, hogy ne csak a mancsa látszódjon. :-)
Gréti, Cili és Bundás látható a képen. Cili a "Nagy" Cili. Van egy lánya is, aki pont úgy néz ki, mint ő, csak most nem volt a közelben. Ő "Kis" Cili.
Ez a sárga növendék kandúr Picúr, "Nagy" Cili fia. Van még egy kandúrunk, Mirci, de ő mostanában igen elfoglalt (udvarol) és ritkán van itthon.
Gréti beszaladt a házba valamiért; feszült a figyelem, hátha hoz valamit...:-)

11 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes ez a karkötő! :) Ügyes vagy! :) Alíz

    VálaszTörlés
  2. Helyes lett a karkötő nagyon, és jók a képek!

    VálaszTörlés
  3. De joo! nagy orom lehetett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes lett!Gratulálok a csajszinak a bizihez!!!Biztos jó lett,ha ilyen szép ajándékkal lepted meg:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki ez a karkötő!!! Gratulálok a szuper bizonyítványhoz! :-)))

    VálaszTörlés
  6. Hat nem is tudom, mit/kit dicserjek elsöre.
    A karkötö oriasi, nagyon jol sikerült!
    A gyönyörü Lanykanak gratulalok a jo bizihez es a szep karkötöhöz!
    A kiscica, kutyus szinten olyan edesek...
    Gratulalok mindehhez!
    Vali

    VálaszTörlés
  7. Arik az állatkák, és szuper lett a karkötő! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett a karkötő!!! Gratulálok a bizihez! :-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett a karkötő, de én inkább az állatkáidat csodáltam.
    Én is nagyon-nagyon szeretem őket.
    Legyen bennük, és persze az ügyes lánykádban nagyon sok örömed!

    VálaszTörlés