2010. december 15., szerda

Zug Karácsonyi ajándékom Bandreának :-)


Szerencsésen megérkezett az ajándékom Bandreához. Azt írta, hogy nagyon tetszik Neki,  ezért most már megnyugodtam, és örülök, hogy örömet szerezhettem.:-)
Az adatlapján volt, hogy szereti a türkizt és a hosszú láncokat, ezért készítettem a mostani nagy kedvencem: az Ande bogyót. Kiderült, hogy régóta vágyott már Ande bogyóra, így külön öröm nekem, hogy sikerült eltalálni az ízlését,és a kívánságát. Egyszerű ragasztott fülit készítettem hozzá.

Kedves Andrea, viseld egészséggel!!! 

Ja, a karácsonyi dísz is aktív szereplő lett, mert csomagolásként funkcionált. Így még véletlenül sem sérült meg az ékszer. :D

14 megjegyzés:

  1. Kedves Kriszta!!
    Itt is szeretném megköszönni ezt a csodálatos ajándékot!!! Tökéletes, csodás munka, mesés színnel!! A csomagolás pedig ötletes!!!
    Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog, békés új évet kívánok!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Andrea! :D Örülök, hogy örömet szerezhettem Neked! Viseld egészséggel!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos ajcsival lepted meg Andreát!!!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű szett!!! A szivecske dekoráció vagy szétnyitható?

    VálaszTörlés
  5. Bogyókban nagyon jó vagy!!!! :) Szuper lett a szett, imádom a színét és a formáit is! :) Alíz

    VálaszTörlés
  6. bonito y dulce,enhorabuena por tu trabajo es un placer pasear por tu blog

    VálaszTörlés
  7. Hú, ez gyönyörű szép lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépet küldtél/készítettél!
    Kiváncsi lennék vélemyényedre, kérlek nézz be hozzám.

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ajándékot készítettél!!!!!!!!!! A csomagolás különösen tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép ajándékot készítettél!

    VálaszTörlés
  11. Boldog Új Évet kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
  12. Tutti, hogy szereti Andi ezt a bogyeszos ékszert,láttam a nyakában. Csodásan csillog!!

    VálaszTörlés