2011. december 12., hétfő

Újabb bonbonok :-)




Nyakunkon a karácsony. :-) Arra gondoltunk a gyerekekkel, hogy a tanítónéniket és tanárbácsit bonbonnal fogjuk meglepni. A zenetanárok már csak a héten tanítanak, így ők már most megkapták, a többiek majd jövő héten. Addig még készítek néhány új variációt.
A bonbon dobozát is magunk készítettük. Azazhogy inkább csak én. A gyerekek meg addig vágtak, ragasztottak, alkottak. (Volt mit takarítani utánu(n)k.:)
A fehércsokis bonbonba kandírozott sárgadinnyét, és ét tortadarát tettem. Szerintem remekül harmonizálnak így együtt az ízek benne. Készült tejcsokis egészmogyorós, és étcsokis vajkaramellás is. A karamellával kicsit gondban voltam, mert az elején olyan lett, mint a tofifiben: nyúlós, foghoz ragadós. Természetesen ez sem rossz, de az eredeti elképzelésem szerint én az omlós változatot szerettem volna elkészíteni. Kicsit túlhűtöttem a karamellát, ezért újra kellett melegítenem. Nos, így lett omlós. Ki gondolta volna. :-) A maradék masszából kis kockákat készítettem. Már természetesen nincs belőle.

17 megjegyzés:

  1. Csak ámulok mennyire sokoldalú vagy! Babát varrsz, bonbont készítesz! Nagyon szuper, gratulálok! Mindegyiket megkóstolnám:)

    VálaszTörlés
  2. Juj, ez nem ér, csorog a nyálam, már megint! Különösen az a dinnyés izgatja a fantáziámat! Nyami!

    VálaszTörlés
  3. Na, ismét a monitort nyalogatom.... :)))) Csodaszép bonbonok!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! :-)
    Nagyon szívesen megkóstoltatnám veletek. Ha erre jártok, ugorjatok be. :-)

    VálaszTörlés
  5. Nem semmi vagy, nagyon guszta mindegyik, már a nyálam csorog!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ötlet! Látszik, hogy dolgoztatok vele, és nem csak egy sablon valamit adtok ajándékba!

    VálaszTörlés
  7. Anyám! Nem csak a csodálatos csokoládé bemutató szép

    VálaszTörlés
  8. Sajnálom, Celeste spanyol

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikus vagy! A torták után újabb gyönyörű édességek! Már a látvány után is fogyóznom kell :))

    VálaszTörlés
  10. mnyam,,,be is kapnek belole egyparat,,biztosan nagyon finom

    VálaszTörlés
  11. Csak ismételni tudom magam.....isteniguszta...no és a csomagolás fantasztikus!

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikus munka,csodaszépek és gusztusos darabok!!!Én is megkóstolnám!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jól néznek ki....a csomagolás is nagyon szép ....ennek az ajándéknak mindenki örül.
    Csodásak a babák is, gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
  14. Felices Fiestas......uhhhhhmmmmm que rico.....

    VálaszTörlés
  15. Ez igen, tényleg nagyon kreatív vagy... a vajkaramellásra én is gondoltam, de nem bonbon, hanem szaloncukorként. Próbáltam is elkészíteni, nekem nem sikerült, ragadt.. Ha esetleg akadna egy tuti recepted a vajkaramellára?? :D megköszönném :)

    VálaszTörlés